Bokhara clover

Melilotus albus – valkomesikkä

Espoo 9.8.2012

10 Responses to “Bokhara clover”

  1. Puhtaan valkoinen ja kaunis.

  2. Aukeavien kukkien tuoksun voi aistia kuvastasi!

  3. Onko tämä yökukkija? Kovasti tuoksuva?

    • Kiiris,
      Jaaa-a, nyt esitit hankalan kysymyksen. Päivällä minä tätä kuvasin ja se oli tuolla lailla auki. En minä tiedä… apuuaaaa…

  4. Turkkilainen kaunotar. Valkomesikästä tykkäisin puutarhassani. Kukkii loppukesällä, kimalaisetkin tykkää siitä. Olen pari kertaa syksyisin suurien kaupunkien liepeiltä sen löytänyt ja nykäissyt muutaman siemenen matkaan, mutta ei noista ole minun viidakossani mitään noussut. Tarvitsisi kai enemmän valoa kuin mitä minun tiheissä kasvustoissani saa. Ehkäpä joskus vielä.

  5. Voi miten kaunista, ei ole koskaan tullut luonnossa vastaan.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

