Grape Vine

Vitis hybr. – viiniköynnös

Billnäs 21.8.2009

Kasvoi ulkona!

12 Responses to “Grape Vine”

  1. Minäkin olen nähnyt noita kasvavan ulkona, ihan pk-seudulla, joten uskon sinua.

    • Usko pois, Susupetal!
      Ensimmäiset olen nähnyt jo joskus 80-luvulla Naantalissa. Mutta muinoin asuttamillani leveysasteilla viiniköynnös ulkona on vain unelmaa 😉

  2. Hieno vihreyttä! Mä otin samantyyppisen kuvan Prahas, mutta ne kuvat on viäkin bloggaamatta ku käsiteltäviä kertyy koko ajan… :-/

  3. VAu, ulkona!

    • JL,
      Niinpä, tällaiselle Keski-Suomen kasvatille se on ikuinen ihmetyksen aihe mitä täällä etelässä kasvaakaan.

  4. Olen asunut asunnossa, ei kovin kauan sitten, jossa oli viiniköynnös, mustat rypäleet – se oli komea. (jos vielä asun siten, että on piha niin viinköynnöksen haluan!).

    • Onnellinen Hirlii, viinintuottajien sukua 😉 Mulla oli kerran aito kiiwi partsilla, mutta ei se jaksanut talven yli.

  5. Ulkona vau, eikä ole mitään huhupuhetta 😉 Meidän lasten suosikkiherkkua!

  6. pitaakin kayha korjaamassa meiän viiniköynnäs meni naapurin puolelle..:)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

